Thursday, March 22, 2012

Gambar Kreatif Hero-Hero Aku....

Sebenarnya aku bukan lah jurugambo profesional.Tak pernah pun join kelas kemahiran mengambil gambar dan sebagainya..Kamera aku pun jenis compact dan bukan DSLR..Murah jer..itupun beli masa offer...Harga pun bawah RM500 masa tu...(5 tahun dulu)....Itu jer yang mampu..Tapi aku cuba menghasilkan gambar kreatif menggunakan kamera 'cikai' aku tu..Inilah hasilnya...
 Ni gambo anak aku , Afiq ketika bercuti di Cameroon Highland...hasilnya cukup unik...
 Ini gambo Azim sedang lepak kat dalam rumah....sambil menguap..
Gambo Amri sedang lepak kat depan Masjid KLIA.....amacam?ok tak ? hehhehe...

No comments:

Post a Comment

Terimakasih kerana sudi membaca blog saya.Sebarang pertanyaan,komen serta maklumbalas boleh email terus ke : afqbiz@gmail.com