Friday, July 13, 2012

Percutian Aku Sekeluarga - Kuala Kangsar 2005

 Afiq dan Amri bergambar sebaik sampai di replika Labu Sayong berhampiran Bandar Kuala Kangsar.Amri memang memberikan raut wajah terbaik apabila didepan kamera..
 Proton Waja kesayangan aku telah sampai di Kuala Kangsar..Inilah kampung halaman rakan karib aku,Ismanizam Yahaya....Teman dah sampai kampung miker,yob...hehhehe
 Tiga beradik ni sempat bermain air pancut kat replika ni..Pantang tengok air....
Berkesempatan gak melalui Jambatan Sultan Abdul Jalil...Maklumlah,Jambatan bapak aku..Terimakasih kerana mengabadikan nama arwah Bapa Kesayanganku pada jambatan ini...Mungkin sahabat karib aku,Ismanizam yang letakkan nama jambatan ni..Terimakasih yob ! 

No comments:

Post a Comment

Terimakasih kerana sudi membaca blog saya.Sebarang pertanyaan,komen serta maklumbalas boleh email terus ke : afqbiz@gmail.com