Monday, March 19, 2012

Wedding Of The Year 1997

9hb Ogos 1997 merupakan detik bersejarah buat aku dan isteri tersayang..Detik manis dimana aku berjaya menggengam erat tangan imam kampung aku yang juga jurunikah aku masa tu....Sah ! Sah ! itu jer ayat yang aku tunggu dari saksi disekeliling aku pada waktu itu..akhirnya aku bergelar sebagai suami mithali tepat jam 11.15 pagi pada tarikh keramat itu..
Akhirnya aku bergelar suami isteri...Amacam ? tengok gambo pengantin lelaki ni..wajah seorang yang beriman..Amin...
Inilah kenangan yang tak dapat aku lupakan sepanjang hayat.Berita perarakan pengantin menaiki motosikal berkuasa tinggi telah disiarkan sehari selepas majlis pernikahan aku.Ini baru 'Wedding Of The Year'....

No comments:

Post a Comment

Terimakasih kerana sudi membaca blog saya.Sebarang pertanyaan,komen serta maklumbalas boleh email terus ke : afqbiz@gmail.com