Thursday, March 22, 2012

Percutian Aku Sekeluarga - Pulau Pangkor 2007

24hb Disember 2007,aku sekeluarga bercuti ke Pulau Pangkor,Perak...Seronok juga bercuti disini sebab banyak tempat menarik boleh dilawati serta banyak ikan kering boleh dibeli...hehhee
 Hero aku bergambar sekitar tapak Kota Belanda,di Pulau Pangkor..pagi buta lagi aku dah sampai kat sini.
 Ni kat salah satu destinasi pelancungan kat Pulau Pangkor yang aku singgah..belakang tu ada ler sikit mini Zoo dan taman permainan kanak-kanak..Tapi paling besar kat sini..Tokong..
 Ini pulak tarikan utama anak-anak aku..Kalu ada air,pasti meriah diaorang punya percutian...

 Naik Feri untuk ke Pulau Pangkor....semua macam baru bangun tido sebab naik feri trip yang pertama.
Bila balik,semua badan diorang dah berbelang-belang sebab tengah panas berendam kat laut...

3 comments:

  1. Hey buddy that was a gud post
    lot of quality stuff and essential information
    2006 Cadillac Seville AC Compressor

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Terimakasih kerana sudi membaca blog saya.Sebarang pertanyaan,komen serta maklumbalas boleh email terus ke : afqbiz@gmail.com