Wednesday, August 6, 2014

Ronda-Ronda Melaka -12.6.2008

Time aku balik kampung ke Melaka,aku sering gak merayau-rayau kat Bandar Melaka..aku pun dah macam pelancung gak...Aku bawak family kali ini naik bot menyusuri Sungai Melaka..best gak walaupun aku sembunyi-sembunyi sikit takut terlihat oleh orang kampung...hahhaha
Amri duduk sambil aku sering perhatikan agar dia tak melompat masuk sungai...

Afiq dah besar sikit masa tu..tak risau sangat...

Azim ni pulak tak boleh cahaya terang,mata kompom sepet..

Menyusuri belakang rumah kedai tepi sungai Melaka

macam kat Venice,Italy...

Patut ker ramai pelancung datang ke Melaka

Memang cantik dan menjadi tumpuan pelancung

Walaupun Aku Budak Melaka,tapi aku memang jarang berkesempatan bercuti disini..Maklumlah,kampung sendiri..

Perjalanan ni mengambil masa lebihkurang 45 minit untuk 2 hala perjalanan dari Dataran Rempah ,Jalan Mata Kucing


Aku panggil Amri supaya toleh muka untuk aku ambil gambar dia dengan Azim...

Tapi dia merungut dan dia buat muka dia macam tu depan kamera..Aduhhhhh...

No comments:

Post a Comment

Terimakasih kerana sudi membaca blog saya.Sebarang pertanyaan,komen serta maklumbalas boleh email terus ke : afqbiz@gmail.com