Wednesday, August 6, 2014

Motor Kapcai Kesayangan Aku

Aku suka bawak jalan-jalan sambil makan angin dengan motor honda kapcai kesayangan aku ini...
Rehat sekejap kat area Dataran Senawang

Motor kawan aku..Epol

Parking dua bijik jer yang ada

Ada member baru yang mempunyai minat yang sama

Cantik gak motor dia ni

Bergambar depan kedai member..harap-harap dapat sponsor tshirt..hihii
Aku sebenarnya bercadang nak modified motor kapcai honda aku ni menjadi lebih klasik/antik lagi..kalau boleh yang macam Honda kapcai 50cc jer..aku cuba google dan dapat beberapa model yang aku rasa menarik....
Nampak sempoi....


sedang cari handle macam moto ni

Susah cari benda ni..
So,kalau ada sapa-sapa yang nak jual lampu dan handle ni,tolong roger aku..aku nak beli..0196526265

No comments:

Post a Comment

Terimakasih kerana sudi membaca blog saya.Sebarang pertanyaan,komen serta maklumbalas boleh email terus ke : afqbiz@gmail.com