Wednesday, August 6, 2014

Explorace TV3

Tahun 2005,aku dan beberapa orang Rakan Waja aku telah terpilih untuk mengendalikan program Explorace anjuran pihak TV3..Pemilihan team Rakan Waja aku selaku crew untuk program bertaraf dunia ini mungkin adalah hasil kepercayaan dan kejayaan Explorace TV3 pusingan awal yang berlangsung di Negeri Sembilan.Buat kali pertama aku telah dilantik sebagai Lead Crew untuk kenderaan rasmi semua peserta,technician,producer,jurukamera serta mereka yang terlibat menjayakan program Explorace ini.
Aku dan rakan yang lain sekali lagi diberi penghormatan untuk mengendalikan siri Grand Final Explorace anjuran TV# ini yang berlangsung pada 31/3/2005 yang lalu.Laluan kali ini lebih mencabar dimana tugasan kami adalah bermula di Genting Highlands mengikuti tugasan peserta Explorace yang perlu ke Templer Park,Bukit Bintang,Kelang,Jalan Raja Laut dan berakhir di Dataran Merdeka.
Aku sempat bergambar dengan pengacara Explorace TV3 - Dalphine Iking

Banner Rasmi

Juara Explorace TV3 - Hanif dan Narin

Antara Krew yang terlibat

Mengabadikan kenangan bersama Cik Narin

Semua krew yang menjayakan Grand Final Explorace TV3 2005 di Dataran Merdeka


No comments:

Post a Comment

Terimakasih kerana sudi membaca blog saya.Sebarang pertanyaan,komen serta maklumbalas boleh email terus ke : afqbiz@gmail.com