Sunday, December 28, 2014

Re Union SMDB Jasin Melaka (Batch 1981-1985)

27hb Disember 2014,mencatit sejarah buat aku..Re Union atau Perjumpaan semula rakan-rakan sekolah aku di SMDB ,Jasin,Melaka (Sekolah Menengah Datuk Bendahara) bagi tahun 1981 (Tingkatan 1) sehingga 1985 (Tingkatan 5-SPM).Aku pulak dilantik sebagai pengerusi jawatankuasa bagi majlis tersebut...Budak nakal macam aku ni telah dilantik sebagai Pengerusi..Apapun,inilah kenangan terindah buat kami..setelah lebih 29 tahun kami ditemukan dalam majlis tersebut..Cikgu Faridah Fadhil dan Cikgu Safiah Mohd Sultan telah hadir sebagai tetamu jemputan kami...
Terimakasih buat kawan-kawan aku yang sanggup datang dari jauh bagi merealisasikan 'Malam Kenangan Terindah' yang julung-julung kali diadakan ini.Mereka sanggup datang dari Shah Alam,Kelang,Kuantan,Seremban,Bangi serta mereka yang telah menetap di Bumi Hang Tuah,Melaka...Pelbagai acara menarik diserikan pada malam tersebut seperti tayangan multimedia kisah kami di Sekolah 29 tahun dulu...pertukaran hadiah cenderamata sesama kami,sessi fotografi dan jamuan makan malam bersama.
Gambar kelas aku..tahun 1982 (Tingkatan 2)

Zamri Mawar (kiri),Aku (ditengah) dan Hassan (kanan)..1985 (Form 5)..handsome kan?

3 comments:

  1. Yup, I am also from the same batch and i miss both Cikgu Faridah Fadhil (guru Fizik) dan Cikgu Safiah Mohd Sultan (guru BM) .

    ReplyDelete

Terimakasih kerana sudi membaca blog saya.Sebarang pertanyaan,komen serta maklumbalas boleh email terus ke : afqbiz@gmail.com