Thursday, July 3, 2014

Aku Dan Samsung....

 Aku kerja dibawah beberapa orang boss Korea ..Semua MD (Managing Director ) adalah orang Korea...Cara kerja sama macam Gangnam Style.hihiii....antara boss aku adalah seperti berikut..
Mr..HK Park

Mr TK Lee

Mr MC Lim
Mr KH Choi

Aku dapat merasakan bahawa suatu semangat setiapkali melalui gerbang Samsung..Setiap hari aku akan melalui gerbang ini yang akan menaikkan semangat untuk terus menjadi pekerja yang terbaik di syarikat yang terbaik......

Ini gambar sewaktu siang hari....inilah laluan aku

Ini pulak waktu malam..memang cantek...sama macam pekerjanya...hiahihihii
Kenangan di Samsung Corning-Gambar ketika mula-mula bertugas di SCM
Antara aktiviti menarik dan uniknya Samsung adalah S & C (Social & Community) Program..
Gotong royong membersihkan kawasan rumah kebajikan dan sebagainya pada setiap Sabtu minggu pertama

No comments:

Post a Comment

Terimakasih kerana sudi membaca blog saya.Sebarang pertanyaan,komen serta maklumbalas boleh email terus ke : afqbiz@gmail.com