Thursday, January 9, 2014

Eyes Of Melaka 2008

Melaka..6.12.2008..Aku bawak family ke Eyes Of Melaka di Bandar Hilir.Eyes Of Melaka ini baru beberapa bulan di bawa ke Melaka setelah beberapa lama berada di Taman Tasik Titiwangsa,Kuala Lumpur ..aku sempat menaiki gondola ini sebelum ditutup operasi sehingga kini..sekarang dah tak ada benda alah ni..
Amri sedang bermanja dengan mama dia..

Kalau ada sakit jantung aku nasihat jangan naik roda gergasi berputar ni..

Amri sempat merakamkan aksi dia semasa dalam gondola

Gaya manja Amri semasa berada di dalam gondola

2 comments:

  1. Selamat cuti ! Boleh kunjungi A Famosa Resort di Melaka lain kali :) 5* villa

    www.villafamosaresort.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ Elaine Chew,

      Ok...,nanti boleh bagi saya special rate...

      Delete

Terimakasih kerana sudi membaca blog saya.Sebarang pertanyaan,komen serta maklumbalas boleh email terus ke : afqbiz@gmail.com