Tuesday, June 11, 2013

Menyusuri Sungai Melaka

Aku memang asal dari Melaka..aku berbangga jadi cucu Hang Tuah..Darah pahlawan memang sentiasa mengalir dalam tubuh badanku...hahhaha...Oh ya!setiapkali balik Melaka,aku tak melepaskan peluang membawa keluarga melawat tempat menarik yang terdapat di sekitar Bandar Melaka..kali ini,aku membawa anak aku serta anak-anak saudara yang lain menaiki bot menyusuri Sungai Melaka...
Berposing sebelum memulakan "River Cruise"..anak aku Amri menjadi Taiko..muka garang jer

Amri.....bukan main happy lagi dapat naik boat...

Perjalanan menyusuri Sungai Melaka ini mengambil masa hampir sejam bermula dari Pengkalan Rama,Kg Morten,Banda Kaba,Dataran Rempah,Banda Hilir dan berpatah balik ke tempat permulaan..Memang cukup menyeronokkan..terbang ler juga RM 50 tambang untuk membawa kanak-kanak ni..apapun,diorang memang enjoy !

No comments:

Post a Comment

Terimakasih kerana sudi membaca blog saya.Sebarang pertanyaan,komen serta maklumbalas boleh email terus ke : afqbiz@gmail.com