Monday, July 29, 2013

Janda Baik...memang terbaekkk...

Kali ini aku nak cerita pasal Janda Baik...satu-satunya lokasi terbaik yang membuatkan aku tertarik..Aku tertarik kat Janda Baik ini sebab ianya membuatkan aku tergoda dengan kecantikan dan keindahan alam sekitar,flora dan fauna yang terdapat disini...


 Aku tergoda dengan sungai Janda Baik...air jernih dan cukup bersih...
Sungai ini sesuai untuk mandi manda dan ianya adalah salah satu lokasi terbaik yang pernah aku berkunjung..Tapi gambar sungai Janda Baik ini diambil oleh kamera cap ayam aku ni sekitar tahun 2007..Sekarang ni aku tak tahu keadaannya samada Janda Baik terpelihara dengan kesuciannya atau tercemar oleh sikap manusia yang rakus menodai Janda Baik ini....

No comments:

Post a Comment

Terimakasih kerana sudi membaca blog saya.Sebarang pertanyaan,komen serta maklumbalas boleh email terus ke : afqbiz@gmail.com